İADE ve GARANTİ KOŞULLARI

İADE KOŞULLARI

Satın alınan bir ürün fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde iade edilebilir. Bunun için;

a) Ürün faturası ile birlikte getirilmelidir.

b) Ürün orjinal ambalajı veya kutusuyla birlikte getirilmelidir.

c) Ürün herhangi bir şekilde hasar görmemiş, boyası çizilmemiş, eskitilmemiş olmalıdır.

d) Ürün tüm aksesuarları, bağlantı kabloları, kitap ve CD gibi dokümanları ile birlikte eksiksiz olarak getirilmelidir.

İade sırasında ambalajı ve/veya aksesuarları eksik veya hasarlı olduğu belirlenen ürünlerin bu parçaları müşteriye fatura edilir.

GARANTİ KOŞULLARI

Deponet tarafından satılan tüm ürünler işçilik, tasarım ve malzeme hatalarına karşı üretici firmanın belirlediği kurallar doğrultusunda daha uzun garanti süresine sahip olabilir. Belirtilen garanti süresinden sonra oluşabilecek arızalarda garanti hizmetlerinden istifade edebilmek için ürün sahibi üretici firma tarafından belirlenen kurallara uymak zorundadır. İki yılı aşan garanti süreleri ürünlerin dökümanlarından incelenebilir.

Garanti süresi içinde arızalanan ürünler teknik servis tarafından tamir edilir ve en kısa süre içerisinde müşteriye iade edilir.

Yangın, sel, deprem, yıldırım ve benzeri felaketler ile, kullanıcı hatalarından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. Kullanıcı hataları konusunda aşağıdakilerle sınırlı olmayan şu örnekler verilebilir:

a) Ürünün kullanım kılavuzunda belirtilen voltaj ve çevre şartları dışında çalıştırılması,

b) Ürünün fiziki darbe ve hasar alması,

c) Ürünün portlarına tasarlandığı iş için uygun olmayan bir başka bağlantının yapılması (örneğin, Ethernet portuna telefon santralından bağlantı yapılması),

d) Binalar arası bağlantıların fiber yerine UTP kablo ile yapılmasıdır.

Garanti kapsamı dışındaki arızalı ürünler DepoNet tarafından tamir bedeli karşılığında yapılmaktadır. Tamir bedeli müşteriye faturalandırılarak, peşin veya en geç 7 gün içerisinde talep edilir.